"Kedves Zoltán,
Az Access adatbázis-fejlesztési munka amit a Robert Bosch Kft. részére végeztél, nagyban elősegíti belső adminisztratív feladataink hatékonyabb ellátását. Ezúton is köszönöm hogy a közös munka során pontosan megértetted igényeinket, és intenzív együttgondolkodással kiegészítetted, bővítetted az alkalmazási lehetőségek körét.
Az alapos előkészítés, illetve a menet közben felmerült további kérdések és nehézségek rugalmas megoldása világossá tette számomra, hogy milyen kiterjedt ismeretekkel és tapasztalattal rendelkezel az access alapú alkalmazások fejlesztésében.
Munkádat a fentiek alapján nyugodt szívvel ajánlom mások figyelmébe is.
Üdvözlettel
Szücs Attila
IT csoportvezető
Robert Bosch Kft.
"Folyamatosan növekvő forgalmunknak köszönhetően a beérkező árajánlatkérések száma is nagyban megszaporodott. 2007 elején kezdtünk gondolkodni értékesítési osztályunk hatékonyságának növelésén, az egyes ajánlatokra fordított idő csökkentésének lehetőségein. Fontos szempont volt, hogy a fejlesztések ügyfeleink elégedettségét is növeljék.
Így kerültünk kapcsolatba Till Zoltán Úrral, aki összetett nemzetközi tarifáinkat, belföldi kiszállítási - beszállítási díjainkat, az állandóan változó üzemanyagfelár, autópályadíjak, ki- betárolási díjainkat csupán egy, könnyen használható, kedvezmények beállításának lehetőségével ügyfélre szabható díjkalkulátorba integrálta. Így mind megbízóink, mind ügyfélszolgálatunk számára sokkal egyszerűbbé és biztosabbá vált a napi ajánlatok kiadása.
Varga Bálint
Értékesítési vezető
Gebrüder Weiss Szállítmányozási és Logisztikai Kft.
www.gw-world.hu"
"A DB Consult Bt. Till Zoltán vezetésével 2004.07. hónapjától adatbázis fejlesztést végez az HBO Holding Kft számára. A sikeres együttműködésre való tekintettel más vállalati szoftveres fejlesztésben is igénybe vesszük szolgáltatásaikat.
A megbízhatóságuk, precizitásuk és az ezen a területen szerzett nagy tapasztalatuk miatt más cégeknek is ajánlom őket.
Tisztelettel
Tóth Krisztián
Office Manager
http://www.hbo.hu
Budapest, 2005.02.12.
"Tárgy: felhasználói referencia
Tisztelet Érdeklődő!
A megnövekedett számú és változatosságú aktivitások lekövetése, koordinálása és kontrollja fontos követelmény minden FMCG piaci gyártó számára.
2006 év elején rendeltük meg a DB Consulting Bt. Marketing ütemező programját, miután a cégünknél használt korábbi promóció tervező és adminisztrációs módok a piaci követelményeknek már nem feleltek meg.
A program testreszabása során kiderült, hogy számunkra az access a megfelelő futtatókörnyezet a nagy adatbázis hatékony kezeléséhez.
Az értékesítésünkön alkalmazott szakmai módszereknek megfelelően lett kialakítva a program kezelői felülete, valamint az adatbázis rendszere. A korábban használt adatbázist szinte tökéletesen tudtuk integrálni az új rendszerbe. A speciális kategóriák beillesztése a programba viszonylag hosszabb időt vett igénybe, mivel a tesztelés üzemmódban találkoztunk néhány félreértésen alapuló hibával, ami leginkább a „szakzsargon” értelmezésének számlájára írható.
A beüzemelés után a kollégák hamar megbarátkoztak a programmal, a napi munka során több praktikus javaslatot tettek/tesznek a testreszabás folytatásához.
Időközben kis átalakítással az adatbázisból nyert report-ok a cégünknél már használatban lévő PDA támogatott kereskedelmi szoftver adatbázisába is beilleszthetővé váltak, ami nagy segítség a területen dolgozó kereskedelmi képviselők számára.
A programfejlesztő céggel korrekt és közvetlen kapcsolatot alakítottunk ki, kéréseinket gyakran támogatták saját javaslataikkal, melyek segítettek a „közös nyelv” kialakításában.
Reményeink szerint egy hosszú távon használható programot sikerült integrálni vállalatunk rendszerébe, mely a napi munka hatékonyabbá tétele mellett a management számára létfontosságú információk gyors hozzáférését is biztosítja.
Üdvözlettel:
Kuffer László
Field sales manager
http://www.evmrt.hu"
2006-06-07
"Kedves Zoltán!
Vállalkozásunk 1992-ben alakult, jelenlegi fő tevékenységeink az ingatlankereskedelem, (megszerezzük az ingatlan tulajdonjogát, majd valamilyen fejlesztés után eladjuk) továbbá ingatlanforgalmi tanácsadás, valamint „Nyerés az ingatlanpiacon” nevű tanfolyam tartása.
Ehhez a tevékenységhez elengedhetetlen az ügyfél kapcsolatok ápolása. Ezért 1995-ben saját fejlesztésű, Access alapú adatbázist hoztunk létre. 2005-ben kezdődtek a problémáink, mert az adatbázis mérete napról-napra nőtt (pedig adatot nem töltöttünk fel rá!) és egyszer csak lefagyott. Nem lehetett megnyitni.
Kihívtuk a program készítőjét, aki az állandó növekedést és a lefagyást megszüntette, azonban a többi apró rendellenességgel nem volt hajlandó foglalkozni. Szerinte az „Access” program, amire az egész adatbázist építettük, elavult! Javasolta, hogy vásároljak új adatbázist, majd a meglévő adatokat exportáljuk át ebbe!
Azonnal nekiálltam az új adatbázis keresésének, de az eredmény nagyon lehangoló volt. A piacon két fajta konstrukciót kínáltak:
Számunkra az ár is (mert nem volt bekalkulálva az éves költségvetésünkbe), valamint az új program használatának a megtanulása, illetve a megtanítása a kollégáknak is gondot okozott. Ez mind idő és pénz, amely csökkenti az alaptevékenységekre fordítható energiát.
Mivel a szoftverfejlesztő cégek mindegyike rendelkezik honlappal, ezért elkezdtem az interneten keresni. Kb. hat vállalkozást találtam, amelyek mindegyike - az előzőekben részletezett - „a” vagy „b” változatba volt sorolható! A kiszemelt cégeket egyenként végiglátogattam és árajánlatot kértem. Ezek között volt a „hatekonysag.hu” honlap tulajdonosa, Till Zoltán is. Ő volt az egyetlen, aki nem csak a saját termékét dicsérte, hanem felajánlotta a meglévő adatbázisunk frissítését, rendbehozatalát!
Amikor először meglátogattam a honlap nevét, a cég szlogenjét (hatékonyság) meg voltam győződve, hogy ez olyan reklámfogás, aminek nem szabad bedőlni. Ma már tudom, hogy ezt igazán sikerült átültetniük a gyakorlatba. Az adatbázisunk szuper módon működik, köszönet érte! Minden ismerősömnek merem ajánlani szolgáltatásukat.
Üdvözlettel:
Bajári István
Ingatlantanács.hu Kft. tulajdonos"
"Till Zoltánnal 2003 szeptemberében kerültünk kapcsolatba. Olyan szoftverre volt szükségünk, amely a cégünk által több objektumban nyújtott számos szolgáltatási kategóriát kezelni, azokat osztályozni és a rögzített adatokat egységesen elemezni képes.
A szoftver fejlesztése során felmerült számos előre nem látható körülmény, adategyeztetés, a próbaváltozat tesztelése során nyert tapasztalatok összevetése, ill. a „végső finomítás” folyamatainak során Till Zoltánnal rendszeres kapcsolatban álltunk.
Zoltán ezen időszakban rugalmasan kezelte az újonnan felmerülő problémákat, a szoftver kialakítása során nyert tapasztalatok alapján kért változtatásokat és beavatkozásokat igényeink szerint ültette az általa megalkotott elemző programba.
Együttműködésünk során sikerült olyan munkakapcsolatot kialakítanunk, amely alapján nyugodt lelkiismerettel ajánljuk szolgáltatásait olyan területeken, ahol kreatív, megbízható, türelmes és magas szakmai színvonalú programozás igénye jelentkezik.
Ábel Péter
Műszaki Ellenőr
Budapest, 2005.01.17.
http://www.plural.hu
"Till Zoltánnal 2002. április óta dolgozunk együtt. Ez időszak alatt több kollegánk képzését bíztuk rá Word, Excel, Power Point és Outlook tárgykörében. Szolgáltatását teljes mértékben cégünk igényeihez igazította, mind munkatársaink mind a vezetőség maximális megelégedésére. Ő alkotta meg emellett a cég beszerzési tervének havonkénti korrekciójához szükséges átfogó Excel-táblázatot.
Személyében egy magas szakmai hozzáértésű, türelmes, megbízható és kreatív oktatót ismertünk meg, bármikor fordulhattunk hozzá szakmai kérdésekben telefonon és e-mailben is.
Till Zoltán munkáját nyugodt lelkiismerettel ajánljuk mind vállalkozásoknak, mind magánszemélyeknek."
Stoklász Viktória
Marketing Koordinátor
Budapest, 2003. szeptember 3.
www.gardena.hu
Nagyon köszönöm Neked a munkádat, amivel ezt a nagyszerű adatbázist létrehoztad. Munkánk nagyon gyötrelmesen lassú és nehéz volt nélküle és most ezzel hihetetlen sebességre tudtunk kapcsolni. Minden kuncsaftunk ügyét pergősen gyorsan tudjuk intézni, és naprakészek vagyunk, köszönhetően mindezt az adatbázis könnyű kezelhetőségének és átláthatóságának. A levelezésünket hosszú napokig tartó előkészületek helyett egyetlen nap alatt meg tudjuk csinálni és mindenkivel fenn tudjuk könnyedén tartani a kapcsolatot. Egyre több és több vevőt szereztünk csak azáltal, hogy könnyedén intézzük az összes felmerülő problémáját minden velünk kapcsolatban álló ügyfélnek.
Azáltal, hogy ez az adatbázis ilyen "testre szabott", minden adatot együtt tudunk kezelni és a speciális dolgokat is ebben az adatbázisban tudjuk tárolni és intézni az ügyeit. MINDEN EGY HELYEN - ez egy nagyon nagy segítség a munkánkban.
Nagyon köszönjük Neked és reméljük, sokan élvezik még hasonló professzionális munkáid gyümölcséit!
Budapest, 2003-09-03
Tisztelettel:
Ferenczi Anikó
a GOLDEN ERA PRODUCTIONS
Közép-Európai képviselője"
"2005 januárjában felkértem Till Zoltánt, hogy amíg a internetes üzletkötői jutalék elszámolás elkészül, excel táblázatban tegye lehetővé az elszámolás elkészítését. A feladat nem volt egyszerű, hiszen egy többszintű, egymás alá tagozódott üzletkötői struktúrában egyszeri és folyamatos jutalékokat is nyomon kellett követnie a programnak úgy, hogy a pénztártag kétféle befizetéséhez kétféle üzletkötő tartozhat különböző jutalékszinten. Ehhez még pénztártagi nyilvántartást, adatkeresést, egyezőségeket, különbözőségeket is meg kellett oldani.
A rendszer bonyolultságára jellemző, hogy a megrendelői oldalról is két ember kellett a teljes rendszer elmagyarázásához.
Csodálkozásomra Zoli igen gyorsan megértette a feladatot, és már az első változat is szinte teljesen jól működött. Néhány igazítás után elkészült a teljesen megfelelő program.
Összességében gyorsan, hatékonyan, együttműködően zajlottak az események, és a végeredmény a teljesen jó program kielégítette a megrendelői igényeimet.
A személyes tapasztalatom alapján csak ajánlani tudom Till Zoltánt excel programozás területén!
Járvás Tamás
UNIÓ Önsegélyező Pénztár IT. Tag"
"Az elmúlt 8 évben - előző és jelenlegi munkahelyemen egyaránt - abban a szerencsés helyzetben voltam, és jelenleg is vagyok, hogy együtt dolgozhattam Tóth Bajnóczy Árpáddal.
Tapasztalataim szerint Árpád olyan hozzáállást mutatott, mind a feladatok, mind a munkatársai, valamint Ügyfelei irányában, mely biztosított arról, hogy minőségi munka készül el a kezei alatt, a megszabott határidőn belül.
Szeretném továbbá kiemelni Árpád affinitását a tanuláshoz, valamint az új feladatok végrehajtásához szükséges tudás elsajátításához.
Bármilyen helyzetben a mai napig is, amennyiben a szakterületén merülnek fele igények, úgy megbízásaimat minden esetben, elfoglaltságának megfelelően felé irányítom.
Árpádban megbízható, kötelességtudó, feladat- és Ügyfélorientált munkatársat ismertem meg, így bizton javaslom munkatársnak, vállalkozónak egyaránt.
Tisztelettel
Sturcz Imre
ügyvezető igazgató
Track & Survey Mo. Kft
1036. Budapest Bécsi út 67.
"Referencialevél
Tóth-Bajnóczi Árpád részére
Két éve használom az Árpi által írt Pénztárkönyv és Tárgyieszköz-nyilvántartó programokat. Tapasztalataim szerint használatuk egyszerű, felépítésük és működésük a Számviteli Törvény előírásainak megfelel.
A manuális, időigényes tárgyieszköz-kartonozás és pénztárkönyv-vezetés helyett sokkal gyorsabb és könnyebb a munka ezekkel a programokkal.
A programokból nyomtatható jelentések (pénztárkönyv, tárgyeszköz-karton, értékcsökkenés-elszámolás, stb.) esztétikusak, áttekinthetőek és az előírásoknak megfelelnek.
Mindkét program használatát javaslom.
Budapest,2003. november 17.
Kiss Józsefné
mérlegképes könyvelő"