DBC Database & CRM Consultancy
Adatbázis fejlesztők

Marketingakció-tervező program

Nagykereskedelmi cégek és gyártók marketing, értékesítési és key account részlege számára.

Nagy mennyiségű promóció összehangolását, időzítését, ütemezését támogatja ez az alkalmazás.

Segítségével

  • elkerülhetők a kényes helyzetek, amikor két partnernek hasonló, vagy megegyező terméket ajánlunk ki azonos időszakon akcióra
  • nem marad ki termék akcióból
  • nem lesznek üres időszakok a marketing akciók között
  • könnyebben betervezhetővé, biztosíthatóbbá válik a logisztikai háttér

Az akció-tervező – Akcióterv – program működése

Az akciók felvitelekor megmutatja időrendben:

  • az ugyanannál a partnernél levő akciókat és/vagy,
  • az ugyanarra a termékre, vagy termékcsoportra vonatkozó akciókat

Ez segít a megfelelő időszakok kiválasztásában és az átfedések kiküszöbölésében.

Az akciók szűrhető, rendezhető listába kerülnek felvitelre.

A felvitt akciókat többféle megközelítésből is megtekinthetjük:

  • adott termék mely időszakokban mely partnereknél van akcióban
  • adott partnernél az összes akció időrendben
  • adott termék összes akciója időrendben
  • milyen termékek, melyik partnereknél vannak és melyiknél nincsenek akcióban egy adott időszakban.
  • melyik partnerünk milyen termékeket kap akcióban és milyeneket nem.
  • megjeleníthetők az akciók időskálán, így látszik, hogy mikor mi történik

Az akciók eredményességei, azok okai szintén rögzíthetők.

A termék első változata Excel alkalmazás formájában készült el.

Az új változat MS Access alapokon működik,

  • így hálózatos működésre,
  • egyidejűleg több felhasználó által módosíthatóan,
  • nagyobb adatmennyiség gyors kezelésére alkalmas
  • könnyen kapcsolatba hozható más meglevő vállalati adatbázisával
  • ha nincs Microsoft Access szoftvere a szükséges mennyiségben, akkor tudok Önnek Microsoft Access Runtime modult adni, amivel helyettesíthető a Microsoft Access.

Az Akcióterv marketing tervező alkalmazás első változatának működése:

Az Alkalmazás letöltése .xls (474 KB) vagy .zip (445 KB) formátumban.

Az alkalmazás természetesen tetszőleges funkciókkal bővíthető.

A Termékkel kapcsolatos kérdéseikkel kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken állok rendelkezésére.

Üdvözlettel:

Till Zoltán
Nyilvántartóprogramok fejlesztése
Szaktanácsadás, oktatás

Tel: 06-70-411-4547
e-mail: tz @ hatekonysag.hu
1141 Budapest,
Szugló u. 82

MCP -  Microsoft Certified Professional


Kezdőlap | Nyilvántartások szerepe | Adatbázis fejlesztés
MS Access Runtime - költséghatékony megoldás
CRM - Ügyfélkapcsolat Menedzsment | Adatbázisok összefésülése
HR nyilvántartó | Névnapok Outlookhoz és palmhoz
Hívásrészletező feldolgozó program
Excel megoldások az üzleti élethez | Promóciószervező bemutató
Szabadságok | Szabadság nyilvántartó bemutató
Letöltések | ECDL vizsga tippek | Számítógépes tanfolyamok
Referenciák

(c) 2005-2007 DB Consult Bt. Minden jog fenntartva - Marketing tervező